onsdag 8 oktober 2008

Snygga disktrasor :)

Har hittat min favorit bland disktrasorna.
Var så trött på de trista som fanns
och så hittade jag de här :)
Troligen bara tillfälliga, men jag köpte på mig ett gäng.





Sen gick jag förbi ett skyltfönster imorse när jag skulle till fotvården
och såg "mina" ljusstakar där!
Exakt likadana som jag köpte i Ullared för 39 kr st fanns där för
195 kr st!!!!!!
Oj, oj, oj, vad jag har fyndat :)

Det var de här ljusstakarna:




Då blev jag lite lycklig :)

Kramar Hanna

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan svejsan
Grattis till fyndet med ljusstakarna,va fina. Jag var i ullared igår o fyndade lampfötter. Va nöjd man blir.
Kram på dig / Lisette

Camilla Borg sa...

Hej Hanna!
Vad imponerad jag blir av ditt kök, såå fiiint..
Madde tycker du är kanonduktig.
Har du sett min håriga present hi,hi
Camilla

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej hej!!!

Vilket fynd alltså....ja man kan verkligen göra fynd där ibland.
Super fina ljusstakar!

Kram Nilla

Himmelbit/Njut en smula sa...

Hej på dig!

Ljusstakarna var jättefina! Kan ana var du såg dem här.. ;-) :-D. Mkt roligare att fynda - eller hur!

Vilket lyft du gjort i köket! Det blev ju superbra. Kaklet gjorde massor.

Lycka till med kalaset i helgen.

Kram

Anonym sa...

Tackar!
Lite svårt att ta kort själv dock;), men jag blir ju aldrig nöjd med mig själv på bild.

Hur är det annars?

Viveka i Bläckhornet sa...

Hej!

Så kul att hitta till dig:)
Vilket kanon fynd du gjorde. sånt känns alltid bra:

Ha det bra Viveka

Vikeskärs hem och vardag sa...

Hej hopp, trillade in på din blogg. Kul :) Vilket kap du gjorde med ljusstakarna. Ska till Ullared snart med, får se vad man hittar. Fint köket blev.
Tittar in igen, ha det gott.
Annika

Vikeskärs hem och vardag sa...

Det går jättebra det :) Lägger gärna till dig med.
Kram kram